Rozkład dnia - dzieci młodsze

6.30-8.15 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne. Praca indywidualna z dzieckiem.

8.15-8.30 Zabawy muzyczno-ruchowe, ćwiczenia artykulacyjne "Gimnastyka buzi i języka".

8.30-8.40 Czynności higieniczno-porządkowe

8.40-9.00 I śniadanie

9.00-9.30 Zajęcia dydaktyczne

9.30-10.00 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu przedszkolnego

10.00-11.15 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zajęcia sportowe, gry i zabawy ruchowe w sali rekreacyjnej

11.15-11.30 Powrót z ogrodu, czynności higieniczno-porządkowe

11.30-12.00 II śniadanie

Trzylatki

12.00-12.20 Zajęcia dodatkowe: rozwijanie zdolności i zainteresowań dzieci

12.20-13.30 Odpoczynek na leżakach, słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej

Czterolatki

12.00-12.20 Relaksacja (słuchanie muzyki, bajek, basni, opowiadań)

12.20-13.45 Zajęcia dodatkowe: rozwijanie zdolności i zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne

13.45-14.00 Czynności higieniczno-porzadkowe

14.00-14.25 Obiad

14.25-16.00 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i gry i zabawy ruchowe w sali, praca indywidualna z dzieckiem

16.00-17.00 Zabawy dowolne według zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne.

Rozkład dnia - dzieci starsze

6.30-8.00 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne. Praca indywidualna z dzieckiem

8.00-8.30 Zabawy muzyczno-ruchowe, ćwiczenia artykulacyjne "Gimnastyka buzi i języka"

8.30-8.40 Czynności higieniczno-porządkowe

8.40-9.00 I śniadanie

9.00-10.00 Zajęcia dydaktyczne

10.00-10.15 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu przedszkolnego

10.15-11.15 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zajęcia sportowe, gry i zabawy ruchowe w sali rekreacyjnej

11.15-11.30 Powrót z ogrodu, czynności higieniczno-porządkowe

11.30-11.45 II śniadanie

11.45-12.15 Relaksacja (słuchanie muzyki, bajek, baśni, opowiadań)

12.15-13.45 Zajęcia dodatkowe: rozwijanie zdolności i zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne

13.45-14.00 Czynności higieniczno-porzadkowe

14.00-14.25 Obiad

14.25-16.00 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i gry i zabawy ruchowe w sali lub w sali rekreacyjnej (metoda ruchu Rozwijającego W. Sherborne, metoda Gimnastyki Twórczej R. Labana, metoda Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennisona), praca indywidualna z dzieckiem

16.00-17.00 Zabawy dowolne według zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne

Skip to content